Saturday 2 June 2012

Kisah Aku

"Assalamualaikum cinta,
Waalaikumussalam rindu,
masuklah bersama kejujuran.."

Sebenarnya aku boring duduk macam sekarang. Aku sakit, memang ya, so doktor advice aku tinggal saja di rumah. Berehat. Hari-hari aku lalui, terperap dalam bilik, mengadap laptop. nak buat something agresif sikit memang tak boleh. Ye la, luka pembedahan belum sembuh sepenuhnya. 2 hari sekali aku drive kereta ke hospital untuk cuci luka. Sakit tak perlu dicerita lar.

Nak tengok tv? Malas nak naik atas. Dalam laptop pun takde cerita, baru jer aku format sendiri. Ah, time macam ni la aku banyak termenung. Teringat balik kisah dulu, tambah pula kawan baik aku nak bertunang tak lama lagi. Kawan baik aku sekolah rendah dulu dah lama bertunang. esok lusa, kawan sepermainan aku time kecik-kecik dulu akan kahwin. Bestfriend aku pun sudah kahwin.

Teringin nak kahwin ke? Tak la. Kahwin tu mungkin aku rancang dalam 2 tahun lagi kalau ada jodoh dan ada yang sudi. Cuma teringin rasa disayangi seperti insan lain memang itu naluri aku. Aku ingin disayangi oleh orang yang aku sayangi..

"Aku tak mahu orang lain rampas orang yang aku sayang, meskipun aku tahu, aku tak mampu buat dia bahagia"

No comments:

Post a Comment